2008. március 27., csütörtök

Magyarország: kevés cégnek van honlapja

Az interneten való jelenlét számos lehetőséget és előnyt kínál egy cégnek. A BellResearch elemzése szerint ennek ellenére a magyarországi vállalatok csupán alig több mint negyede rendelkezik honlappal.
A vállalati weblapokon továbbra is a brosúra jellegű tartalmak a leginkább elterjedtek, amelyek egyszerű információközlés formájában mutatják be a vállalatot, a termékeket, a szolgáltatásokat.
A felmérésekben megfigyelhető, hogy egy vállalat mérete és a penetrációs szint összefügg: míg az 1-9 fős vállalatok mindössze 21 százaléka, addig a 10 főnél többet foglalkoztató cégek 58 százaléka rendelkezik saját weblappal.
A honlappal nem rendelkezők ötöde, azaz mintegy 37 ezer vállalat gondolkodik arról, hogy egy éven belül saját vállalati oldalakat, illetve valamely terméknek, szolgáltatásnak külön weblapot hozzon létre.

Forrás: sg.hu

Nincsenek megjegyzések: